Wednesday, June 1, 2011

Biscuiti cu lapte batut

Reţeta de biscuiti cu lapte batut am găsit-o aici şi mi-a plăcut mai ales pentru că e uşor de făcut şi se pretează excelent pentru o masă festivă sau dacă vă vin musafiri pe nepusă masă. La mine in casa nu prea lipseste laptele batut, deci prepararea acestor biscuiti cu lapte batut n-a fost o problema. Si chiar ne-a placut rezultatul.




Ingrediente:
220 gr făină
2 linguriţe de praf de copt
1/2 linguriţă de bicarbonat de sodiu
1/2 linguriţă de sare
6 linguri de unt, tăiat în cubuleţe
2 linguri de rozmarin proaspăt (pentru că ai mei nu se dau în vânt după rozmarin, l-am înlocuit cu cimbru)
80-90 gr lapte bătut
Mod de preparare:
Făina se amestecă cu bicarbonatul de sodiu, praful de copt şi sarea. Încingeţi şi cuptorul la 200-250 grade C.


Adăugaţi bucăţelele de unt şi amestecaţi bine, cu mâna, până se fărâmiţează.


Adăugaţi cimbrul şi laptele bătut şi amestecaţi bine până se omogenizează. Aveţi grijă pentru că o să vă iasă un aluat umed!


Pe masa înfăinată, se întinde aluatul într-o foaie destul de groasă şi se taie forme rotunde (sau de care vreţi).


Puneţi formele pe o tavă tapetată cu hârtie de copt şi puneţi-le la copt, în cuptorul încins, pentru cca 15 min.


Se servesc calde, alături de un pahar de lapte bătut. Eu am făcut un experiment şi, pentru că îmi trebuiau pentru a doua zi, le-am lăsat acoperite peste noapte cu un şervet de bucătărie. Cele groase au rămas tot moi şi pufoase. Cele subţiri (ultima tură) s-au întărit, dar fomiştii n-au băgat de seamă, aşa că au trecut şi astea testul :D.


Enjoy!
*And because it's Tuesday, I'll give my regards, along with this recipe, to Aipi :D

No comments: